Polveni on ollut kipee jo pitemmän aikoo, ja olen käynyt lääkärissäkin, mutta se tohtori vain kenkkuili minulle. menin uudelleen, mutta terkkari ei päästänyt etiä päin, ja kehotti syömään vain särkylääkkeitä, no niitä olen sitten napsinut roppakaupalla,,,

mutta yöllä alkoi olla jo sellainen särky ettei auttanut mikään, joten soitin tk-hon saako aikoja, ensin terv. hoitsu sanoi ettei ole, mutta tää kiva hoitsu järjesti minulle jo tänään kllo 12 ajan, no siinä ei mennyt kauaakaan aikaa, kun pääsin sisälle..tutkittuaan minua, sanoi että varmaankin on nestettä polvessä, otti sellaisen piiitkän neulan ja kertoi, otan nesteen ja pistän tilalle kortisoonia,, ja kehotti menenemään röntkeniin,, ne kuvan tiedot saan sitten maanantaina..

Jospa se siitä, nyt en saa rasitta polveeni ennää minkään vertaa 3 vuorokauteen..

Mietelause.-normal.jpg