...miksiköhän ovat yö uneni häipyneet taivahan tuuliin..koko syksyn oon huonosti nukkunut, viimeviikolla otin 4 iltana ½ imovanea, no silloin nukuin kohtalaisen hyvin, ja vielä yhen yön oikein hyvin, vaikka en ottanut nukahtamislääkettä, en haluaisi niihenkään tarrautua, niissäkin voi olla sivuvaikutuksia,,illankorvalla 6 ja kaheksan välillä nukuttaa, mutta kun menee yheksään, niin johan unet kaikkoaa,, jos meen yheksän aikaan nukkumaan, nukun parituntia, ja sitten herään ja unet ovat kalppineet tipotiehensä,,

Tänään oli lumitöitä pariinkin kertaan, tai oikeastaan eilen,,hyötyliikuntaa ulkona, kävin permanentissa,,syksyllä kävin saman kampaajan luona eka kerran, ja tykästyin hänen käsittelyynsä, teki justiinsa niin kuin minä halusin, on nuori ja mukava immeinen,,

Olen pannut merkille, että minun blokissani käy katsojia, mutta ei oo mitään merkkiä jätettynä, yleensä jos mie käyn jonkun blokissa, niin kommentoin jotain, olisi ihan mukavaa, jos jättäisitte jotain näkyvää, muutakin kuin että on montakymmentä jatan perässä kulkijaa..

Pitääpäs pistää silliä leivälle ja sitten yrittää taas petiin pyllähtää, joskus suolainen  suolapalakin auttaa, 

Hyvää huomenta kaikille jotka kurkkailetta mitä olen tänne päivän puuhistani kirjoitellut..

Vaikkakin täytyy todeta näin.

10885508_643938262401109_483030783424697