Murtunut mieli on minun uhrini, särkynyttä sydäntä et hylkää, Jumala. Osoita Siionille laupeutesi ja rakenna jälleen Jerusalemin muurit! Ps. 51:19–20

Siionin muurit vain vahvistuvat, kun muurin vartijat haavoittuvat. Kun kristitystä tulee heikko ja Herraa tarvitseva, hän on entistä väkevämpi heikkoudessaan ja aiempaa terveempi uskossaan. Heikkous on Herran käsissä suuri voima. Jeesus itse asettuu hauraan taistelijansa suojaksi, ja näin muurit kestävät ja vartija jaksaa vielä taistella.

Karl Heinrich von Bogatzky kirjoitti satoja vuosia sitten: ”Oleellista on, että me emme epäile Jumalan voimaa, jos vihollinen joko meissä tai lähimmäisessämme näyttää olevan vaikeasti karkotettavissa. Minä olen heikko, mutta Kristus on väkevä; Minä olen köyhä, hän on rikas; minä sairas, hän lääkäri; minä olen syntinen, hän syntisten Vapahtaja. Me sovimme sen tähden kovin hyvin yhteen.”