Mennä nukkumaan ilman iltapalaa,, siinä valpastuu vain ja vatta kurisee, ja valittaa kuin olisi jokin hätä,

sitten kun taas olin jonkin aikaa makaillut, niin pakkohan oli nousta ja mennä jääkaapille, sitten kun olin syönyt kinkkuvoileivan, ja pikkupätkän hiilosta, niin tuli piankin unijukka ja vei siihen maailman ihanimpaan olotilaan, unten maille..

Aikoinaan kotona kun olin pini ja alankin jotain muistaa, ollessani iltauninen, nukahin jopa joka ilta sängylle, kun äiti oli sitten vienyt omaan sänkyyn,,

niin jonkin ajan kuluttua olin alkanut itkeä voileipää.

Joten sama on jo ennen sänkyyn menoan syödä, niin saapi oikein hyvän yö unen, jo illasta..

****

Päivä alkaa vesisateella...joten eipä taaskaan ole ilma sauvakävelylle sovelias, joku voi kävellä, mutta mä en,, mieluummin neulon lämpimässä pirtissä, nyt on sen aika ja  siihen  innostus...