...tänä aamuna se oli pimahtaa poikki...yöllä valvoin ja hoitelin ihteeni kylmägeelillä ja buranalla, kuinka ollakkaan olin kahen jälkeen nukkunut,

mutta ,,,mutta..aamulla kuuen aikaa ukkeli tuli kysymään tarviinko aamusta autoa,, mitä hittoa,,kun ite ei saa ees ajaa, niin  vielä tulloo minua sen vuoksi herättelemään..olin niin vihanen kuin ampiainen,,ilman piikkiä, paitsi että sanatkin ovat melkoisia piikkejä,,joka ikinen aamu, kun hän herää ennen viittä, niin sitten on jotain kysyttävää minulta ja sen vuoksi herättää..

miksi minulla on tällainen taakka,,voihan monella olla raskaampikin taakka kuin minulla,,mutta rajansa kaikella...

Tänään olisi käytävä hautausmaalla, ja vietävä pekonia äidin ja isän haudalle,,mutta taidan jättää sen viemisen kunhan olen virkeempi,,mutta kun ei ole puolesta kävijää. senkin hoito on jäänyt minulle, kun suku on mennyt muille maille markkinoille,,.  

Päätäni ja selkää särkee, kipu ei jätä rauhaan soffallakaan,, täytyy nousta ylös het' miten,, selkää särkee kamalasti, ottaisinko sellaisen ropin että hellittää vähäksi aikaa..??????

...jatkuu päivän puuhilla...

Justiinsa juu,,,mukava soitto virkisti kummasti,,,käytiin ensin hautuumaalla kattomassa missä kunnossa haudat ovat, äitienpäivä ruusut olivat jo repsahtaneet,,  joten aioin palata takasin kunhan käyn kukkamyymälässä,,,,no välillä ajelimme mökillä, tyttären kukkien kastelussa,,ja pinjaa juoksuttamassa,,,

Kukat pussissa, taas haudalle, oli kakkapussukka, kuokka ja lapio,, kohta olin kukkaset istuttanutkin,,,voi taivas kuinka paljon siellä oli sääskiä, näitä joka kesäisiä inisijöitä..

,,,,pari tuttavaakin sattui vastaani. peräti nuori ystävä kapsahti kaulaani,,,sekös mieltä lämmitti...tuo särky joka oli minua vaivannut oli varmaankin hermosärkyä,  

Ainakin luulen niin..