Minä Pinjapippuri. Kävin torstaina mökillä mamin ja isännän kanssa, voi miten hauska minulla oli, kun sain haukkua tiasia ja kirmata hangella auringossa, oli siellä ranta äpräällä jo paljon lumetonta kangastakin, joten nuuskin josko kevät hiiret olisivat heränneet talvi uniltaan. Kyllä minulla varpaat vähän heltyivät, kun nyt en oikein kärsisi kävellä vielä hiekotettua jalka käytävää. Minä tein tänään kertakaikkiaan tenän ja niin mami otti minut sykkyynsä ja kantoi tosipitkästi. Minulla oli kiva nököttää mamin käsivarrella ja katsella umpäristöä ylhäältä käsin. Kotiin tultua mami tutki varpaani, mutta sanoi ettei niissä näy mitään. Mamia huolestutti mikä minua oikein vaivaa, minä kellistyin vain mamin viereen sofvalle ja koitin mamin kättä, että mami hipeloisi minun kaulaani ja olin kovin tyytyväinen taas.  Terv. PINJA

485539.jpg