Syy itkuuni ei ollutkaan kilpirauhas arvoista, ne olivat kohillaan, vaikka oireet olivat saman moiset, lääkäri sanoi ettei ne itketä..

...nyt tarvitseisin olkapään, johon nojata, missä on kaikki ne immeiset, jotka nojasivat minun olkapäähäni silloin kun heillä oli vaikeaa.

...siis ei missään, eivät  ees muista että minusta on ollut apua heidän murheisiinsa..

....

,,,nyt vain itken, oon väsynyt, vapisuttaa. en jaksa tehä sitten enää mitään,,illallakin nukuin kyyneliin,  aamulla heräsin vedet silmissäni,,,

huolehdin läheiseni asioista, vähän väliä on kysymässä, mikä päivä, olenko ottanut lääkkeeni,, onko ovi lukossa, 

välillä muistaa asiat oikein hyvin,,

ootamme geriatrille menoa, sitten kun hänelle tulee sinne kutsu, mutta mitäs se auttaa,, mies on mennyt piloille, ja minua itkettää,, yhä vaan,,

kävin jo lääkärillä oman masennukseni kanssa, määräsi jotain lääkettä, mutta en ole vielä niitä saanut, koska auto hyytyi TK:OON parkkiin, piti soittaa sellille, hakevat sieltä ja laittavat kuntoon,,,

...varmaan akkukin on uusissa...

jatkuu......

akussa ei ollut vikaa, vaan tulpat olivat sökönä, no auton haku TK:oon pihasta sellille, tulpat ja työt, tuli maksamaan 68 euroa..

ei halpa lysti, mutta avustahan on hyvä maksaa, kun sitä saa noinkin vaivattomasti...